Kısa Kısa

Gönderen Mammares


  +Güzel bir manzaraya sahip bir kafenin veya restorantın manzarasını oluşturan ışıklar bütününe eşlik eden bir evim olsaydı işletme sahibinden hak talep eder olay çıkartırdım, avrupada bu tarz davalardan çok fazla tazminat alanlar var. Aklınızda bulunsun.
  +İllaki görmüşsünüzdür bu çiftleri beyefendi  tiki hanım kızımızın elinden tutup hanım kızımızı bir süs köpeği gibi arkasına alıp seri adımlarla kalabalığı yarıyor, insanları rahatsız etmek için kurulmuş gizli bir örgütün elemanları olabilirler.
  +Bu arada  atasporumuz olan güreş kelimesi arapça kökenliymiş ve peygamberimizin de mensubu olduğu kureyş kabilesinin isminin zamanla değişime uğrayıp güreş şekline dönüşmesiyle son halini almış, doğruluğu tartışılır fakat bana mantıklı geldi.
  +Yaptığı işi kamuoyuna duyurmayı amaç edinmiş kızlarımız var seslerinin ayarını bir türlü tutturamayan. Ben seni her yerde çekmek zorunda değilim ne biliyim git bir blog aç veya tumblr aç dök içini oraya ve topluma daha fazla zarar verme..
  +Türkçe ne esrarlı dil arkadaş ‘gö-‘ ekini barındıran kelimelerin çoğu yuvarlak, mesela göbek, gölet, göz, gök evet o aklına gelen de yuvarlak ne hikmetse.Kısacası dilimiz güzel kıymetini bilelim yeter.
   +Beynelmilel deyince irticacı uluslararası deyince milliyetçi enternasyonal deyince batı özentisi olduğun bir toplumda konuşmak bir hayli zor
   + Çirkin kadın yoktur,her kadın albenisini kendi yaratır,çoğu dişiliğiyle cezbeder bizleri ama bazıları zekası ve duruşuyla gönülde taht kurar
    +Duvara asılan halı gibiyim, bulunduğum yeri sorguluyorum
     +Biz edebiyat dersi sınavındaki yazar için dili sade ve anlaşır deyip hiç bir şey anlamayan bir nesiliz
     +Ne koyabiliyorsan koy kefene, Nasıl olsa alamayacaksın kefene
     +Evet ben sebebsiz yere öldürülen Avusturya-Macaristan veliahtıyım. Beni neden sebepsiz yere öldürdünüz lan, savaş falan yapmışsınız sonra..
     +Çerez tabağındaki leblebi olsam; kimse bana ilişmese..
     +Millet konuşmaktan korkar oldu önyargılarını biriktirdi insanları sınıflandırdı genelgeçer kurallar koydu ben bir şeyler desem ne değişecek?

  

0 yorum: